Serwis i zabudowy

SERWIS GWARANCYJNY

Oferujemy serwis gwarancyjny produktów firmy FEDlight, EMERTRONIC, ELEKTRA oraz PW GAMET. Serwis produktów wymienionych firm odbywa się na zasadach ustalonych przez danego producenta.

JAK ZGŁOSIĆ AWARIE GWARANCYJNĄ?

Produkty firmy ELEKTRA
Zgłoszenie serwisowe należy wysłać na adres email: serwis@zeelektra.com.pl
Tel. +48 606 283 100

Zgłoszenie powinno zawierać:
-opis wystąpionego prodlemu
-dokładny model produktu
-numer seryjny produktu
-zdjęcie karty gwarancyjnej
(wszelkie informacje odnośnie napraw gwarancyjnych znajduje się na karcie gwarancyjnej)

Produkty firmy PW GAMET
Zgłoszenie serwisowe należy wysłać na adres email: admin@pwgamet.com.pl
Tel. 24 365 26 02

Zgłoszenie powinno zawierać:
-opis wystąpionego prodlemu
-dokładny model produktu
-numer seryjny produktu
-zdjęcie karty gwarancyjnej

Wysyłka produktów na gwarancji prosimy adresować na adres:
PW GAMET
DZIAŁ SERWISU
Graniczna 52
09-400 Płock

Produkty firmy FEDlight
Zgłoszenie serwisowe należy wysłać na adres email: biuro@fedlight.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:
-opis wystąpionego prodlemu
-dokładny model produktu
-numer zamówienia

Produkty firmy EMERTRONIC
Zgłoszenie serwisowe należy wysłać na adres email: service@emertronic.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:
-opis wystąpionego prodlemu
-dokładny model produktu
-numer seryjny produktu
-zdjęcie karty gwarancyjnej

ZABUDOWY W POJAZDACH

Wykonujemy zabudowy pojazdów specjalnych. W celu wyceny prosimy o kontakt.

received_1927038061092657.jpeg received_258999423904377.jpeg received_377368561960848.png

 

SERWIS POGWARANCYJNY

Oferujemy serwis pogwarancyjny produktów firm:
-FEDlight,
-Federal Signal Corp.,
-Federal Signal Vama,
-WHELEN,
-CODE 3,
-ELEKTRA,
-ELFIR,
-PW GAMET,
-Premier Hazard,
-Britax,
-Carson,
-Hella,
-Hänsch,
-Pintsch-Bamag,
i inne...
Zasady serwisu i stawki za wykonane usługi są ustalane indywidualnie.